سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   

خدا - عشق به خدا

 
 

 

 

منوی وبلاگ (1)

 



  آرشیو ماهانه
 »


  لینک دوستان

»







 »


  لینک دوستان
 »


  لینک دوستان

»

 »


  لوگوی دوستان

خدا - عشق به خدا



  آمار و نویسندگان
 » نویسندگان :
آمار بازدید :

تعداد بازدیدها :  

 
   


 

 

 خدا
       

 

گفتم خدایا از همه دلگیرم

                                       گفت: حتی من؟

گفتم خدایا چقدر دوری

                                      گفت: تو یا من!

گفتم خدایا تنهاترینم

                                      گفت: پس من؟

گفتم خدایا کمکم کن

                                     گفت: غیر از من؟

گفتم خدایا دوستت دارم

                                   گفت: بیش از من؟



کلمات کلیدی :

:: برچسب‌ها:
 

 

       

  نوشته شده توسط باران

نظرات ( )

 

 

 
       

 




 

 

 

منوی وبلاگ (2)

 

 

درباره

 



  لوگوی ما
خدا - عشق به خدا



   


 

2009 by
temkade.Com

 

Powered By parsiblog.com Copyright © 
This Themplate  By